مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-03سياسي

استقبال نهمی های خراسان رضوی از اولین دوره مسابقات ملی مناظره دانش آموزی


رییس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی از استقبال دانش آموزان پایه نهم خراسان رضوی از اولین دوره مسابقات ملی مناظره دانش آموزی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی از استقبال دانش آموزان پایه نهم خراسان رضوی از اولین دوره مسابقات ملی مناظره دانش آموزی خبر داد.

علی محمد یونسی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این مسابقات از طرف سازمان دانش آموزی کشور برنامه ریزی و طراحی شده است، اظهار کرد: هدف این مسابقات تقویت مهارت تفکر نقادانه، سخنوری و ارتقاء فرهنگ گفت وگوی دانش آموزان در آموزشگاه ها است.

وی ادامه داد: برای اجرای این مسابقات در سراسر استان به 47 ناحیه و منطقه در مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم اطلاع رسانی شده که تا کنون 24 تیم دختر و 14 تیم پسر که اکثریت آنها از پایه نهم هستند، در این مسابقات شرکت کرده اند.

یونسی عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود کرونایی گفته شده که شهرستان ها در این مرحله حضور پیدا نکنند و با ارسال فیلم های خود از طریق شبکه های مجازی در مسابقه شرکت داشته باشند.

رییس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی گفت: موضوعات مورد بحث موضوعاتی از جمله استفاده دانش آموزان از تلفن همراه در مدارس، حذف کنکور، تنوع مدارس در ایران، تنوع و گسترش کتاب های کمک آموزشی، برگزاری امتحانات غیر حضوری در شرایط کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال نهمی های خراسان رضوی از اولین دوره مسابقات ملی مناظره دانش آموزی

استقبال نهمی های خراسان رضوی از اولین دوره مسابقات ملی مناظره دانش آموزی