مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:202021-03-03بين الملل

موج چهارم کرونا در کمین آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از تارنمای این شبکه خبری فرانسوی، آمریکا گزارش داده است که در هفته گذشته شاهد کاهش سه درصدی موارد جدید مبتلا به کووید-19 بوده است.

- شبکه خبری فرانس24 نوشت: مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) نسبت به جهش دوباره ویروس کرونا در این کشور و ناکامی در نبرد با با کووید-19 هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از تارنمای این شبکه خبری فرانسوی، آمریکا گزارش داده است که در هفته گذشته شاهد کاهش سه درصدی موارد جدید مبتلا به کووید-19 بوده است.

اما مقامات بهداشتی هشدار داده اند که پیشرفت در برابر همه گیری جهانی متوقف شده است و احتمال بروز موج چهارم وجود دارد.

گزارش ها نشان می دهد در ایالت های گوناگون، شمار جدید مبتلایان به ویروس کرونا در هفته منتهی به 7 فوریه (19 بهمن) 25 درصد و در هفته منتهی به 21 فوریه (3 اسفند) 23 درصد کاهش یافته است.

این کشور در هفته منتهی به 28 فوریه (10 اسفند) به طور متوسط روزانه ​​بیش از 68 هزار مورد جدید را ثبت کرده و میانگین مرگ و میر روزانه، دو هزار و 55 نفر بوده است.

دکتر راشل والنسکی مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) در این خصوص گفت: من عمیقا نگران تغییر بالقوه مسیر شیوع بیماری هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج چهارم کرونا در کمین آمریکا

موج چهارم کرونا در کمین آمریکا