مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-03ورزشي

تهمینه رحمانی مهرآیین


«معلولیت، محدودیت نیست»؛ قبول کردن این جمله شاید برای افرادی که خودشان به نوعی با ناتوانی جسمانی روبه رو هستند و به دلیل فراهم نبودن شرایط و محیط مناسب اجتماعی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند کمی مشکل باشد.

- معلولیت، محدودیت نیست ؛ قبول کردن این جمله شاید برای افرادی که خودشان به نوعی با ناتوانی جسمانی روبه رو هستند و به دلیل فراهم نبودن شرایط و محیط مناسب اجتماعی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند کمی مشکل باشد.

عباس دیانی اصل، قهرمان اسبق پارالمپیک آسیایی گوانجو در رشته دو ومیدانی که به صورت مادرزادی دارای معلولیت قطع دست از زیر آرنج می باشد، اتفاقاً از محدودیت ها استقبال می کند و معتقد است که یکسری محدودیت ها باعث می شود افرادی مثل ما کارهایی انجام دهند که هزارتا آدم عادی هم نتوانند! دیانی که اکنون 33ساله است، سال ها پیش در اوج آمادگی جسمانی و در سن 25 سالگی زمانی که برای پارالمپیک لندن آماده می شد، به دلیل آسیب دیدگی و پاره شدن ماهیچه همسترینگ از همراهی تیم ملی بازماند، اما این پایان کار او نبود.

او در رشته تربیت بدنی تا مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرد و از دو سال قبل با همراهی همسرش زهره فقیهی از ورزشکاران رشته دو و میدانی، اولین باشگاه ورزشی تخصصی معلولان را با نام مهرآیین در تهران تاسیس کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهمینه رحمانی مهرآیین

تهمینه رحمانی مهرآیین