مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-03بين الملل

اولین واکنش انصارالله پس از اعلام تحریم دو فرمانده این جنبش


پس از اعلام دیشب واشنگتن مبنی بر اعمال تحریم علیه دو فرمانده جنبش انصارالله یمن آن هم علی رغم ادعاهای پیشین درباره تلاش برای پایان دادن به جنگ یمن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله ، سخنگوی انصارالله گفت: آمریکا اظهارات درباره صلح را بیشتر کرد سپس به سمت آنچه ادعا می کند، اعمال تحریم، رفت .

محمد عبدالسلام ادامه داد: اینگونه خودش خودش را محکوم می کند درباره اینکه در مسیر متوقف کردن تجاوزها و شکستن محاصره از یمن نیست .

عبدالسلام در پایان تأکید کرد که آمریکا به دنبال طولانی کردن مدت زمان جنگ و تشدید بحران انسانی یمن قرار دارد .

شامگاه روز گذشته، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا بدون اشاره به هفت سال تجاوز ائتلاف متجاوز سعودی به یمن، ضمن محکوم کردن اقدامات جنبش انصارالله یمن که در دفاع از مردم این کشور انجام شده است، اعلام کرد که دو تن از فرماندهان این جنبش را تحریم کرده است.

این اعلام در حالی صورت گرفت که دولت جدید آمریکا پس از روی کار آمدن در این کشور مدعی شده بود که به دنبال پایان جنگ یمن است.

  جو بایدن رییس جمهور آمریکا، پیشتر، در اظهاراتی با انتقاد از اوضاع انسانی در یمن ادعا کرده بود که دولت او تلاش دارد جنگ در این کشور را متوقف کند و از تیم ویژه خود در غرب آسیا خواسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین واکنش انصارالله پس از اعلام تحریم دو فرمانده این جنبش

اولین واکنش انصارالله پس از اعلام تحریم دو فرمانده این جنبش