مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-03سياسي

پرهیز از جوسازی و شتاب زدگی در مبارزه با فساد


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خواستار پیگیری مبارزه با فساد، رعایت عدل وانصاف و پرهیز از شتاب زدگی در این راه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید رحیم توکل ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه اقتضا ی مسئولیت، پاسخگویی است افزود: وقتی هر فردی مسئولیتی را می پذیرد، اقتضای مسئولیت، پاسخگویی است و این مهم نباید وسیله شیطنت فرصت طلبان برای چهره های خدوم و شخصیت هایی شود که برخی از این مسئولان منسوب آنها هستند.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری در واکنش به جوسازی های برخی گروه ها در فضای مجازی علیه امام جمعه بابل به واسطه جلب شهردار این شهر که نسبت سببی با امام جمعه دارد، با صدور اطلاعیه ای ضمن حمایت از قوه قضاییه در پیگیری مبارزه با فساد و دلالت این قوه به رعایت عدل و انصاف و پرهیز از جو زدگی و شتاب زدگی، خواستار دقت در صیانت از حیثیت مسئولانی شد که صادقانه و پاک دستانه مشغول خدمت هستند.

آیت الله توکل با حمایت از امام جمعه بابل، اظهار داشت: امام جمعه بابل با ادامه راه و روش والد بزرگوارشان، دارای روحیه انقلابی و ضد فساد هستند که پیشینه ایشان معرف افکار و رفتار انقلابی در حمایت از محرومان و مبارزه با مفسدان و زالو صفتان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از جوسازی و شتاب زدگی در مبارزه با فساد

پرهیز از جوسازی و شتاب زدگی در مبارزه با فساد