مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-03سياسي

نخستین کنگره ملی شعر مکتب گمنامی به میزبانی شیراز برگزار می شود


کنگره ملی شعر مکتب گمنامی در تکریم سربازان گمنام امام زمان، فروردین ماه 1400 در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فروردین ماه 1400 و همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، شیراز سومین حرم حضرات اهل بیت(ع)، میزبان نخستین کنگره ملی شعر مکتب گمنامی خواهد بود که با هدف تکریم سربازان گمنام امام زمان (عج) و جان برکفانی که همه وجود خویش را فدای ساختن ایران امن کرده اند، برگزار می شود.

دبیر علمی نخستین کنگره ملی شعر مکتب گمنامی در مورد این رویداد ادبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا 28 اسفند ماه و پایان سال جاری پست الکترونیکی maktabe1400@gmail.

com آماده دریافت آثار شاعران سراسر کشور خواهد بود.

احد ده بزرگی افزود: این کنگره در چهار بخش شعر کلاسیک، شعر نو، ترانه، سرود، تصنیف و شعر کودک و نوجوان پذیرای آثار است و علاوه بر تندیس و لوح افتخار کنگره جوایز نقدی در هرکدام از بخش های چهارگانه به تفکیک شامل 40 میلیون ریال به نفرات اول، 30 میلیون ریال به نفرات دوم و 20 میلیون ریال به نفرات سوم اهدا خواهد شد.

دبیر علمی نخستین کنگره ملی شعر مکتب گمنامی ادامه داد: اشعار بر محور کلی عنوان کنگره پذیرش می شوند و باید حاوی مفاهیمی مرتبط با موضوعات اصلی شامل مکتب گمنامی، پایگاه عظیم مبارزه و جهاد و مکتب گمنامی، آرامش و امنیت مردم و مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنگره ملی شعر مکتب گمنامی به میزبانی شیراز برگزار می شود

نخستین کنگره ملی شعر مکتب گمنامی به میزبانی شیراز برگزار می شود