مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-03پزشكي

کرونا سبب تحول در نظام سلامت شد/آخرین آمار کرونایی های علوم پزشکی سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری شدن چهار بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری شدن چهار بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد:: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 17 هزار و 829 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته و از 12 الی 13 اسفند ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 4 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و 671 نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس اضافه کرد: علاوه بر این 13 هزار و 158 بیمار نیز به صورت سرپایی در مناطق تحت پوشش این دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا سبب تحول در نظام سلامت شد/آخرین آمار کرونایی های علوم پزشکی سمنان

کرونا سبب تحول در نظام سلامت شد/آخرین آمار کرونایی های علوم پزشکی سمنان