مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-03سياسي

82 مورد وقف جدید در استان اصفهان ثبت شد


معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 82 وقف جدید در استان اصفهان به ثبت رسیده است.

- حجت الاسلام ولی الله روان در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه موظفی ثبت موقوفات جدید ادارات اوقاف استان اصفهان در سال جاری 100 موقوفه بوده است، اظهار داشت: در این بازه زمانی 82 مورد تاکنون محقق شده است که البته با احیای موقوفات این آمار به بیش از 100 مورد می رسد.

وی با بیان اینکه در اجرای نیات واقفان در استان اصفهان 158 درصد اجرای نیات داشته ایم، ابراز داشت: البته در این زمینه امور مانده هم داریم که تا پایان سال تعیین تکلیف خواهد شد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره وقف چشمه همیشه جاری گفت: در این زمینه بخش پژوهشی که مهم ترین بخش این جشنواره است، به استان اصفهان سپرده شده و تاکنون حدود 50 درصد از کل آثار ارسالی به دبیرخانه این بخش جشنواره متعلق به استان اصفهان است.

راه اندازی 110 مرکز افق در امامزادگان اصفهان وی با بیان اینکه در زمینه مراکز افق امامزادگان استان اصفهان نیز اقدامات خوبی انجام شده است، ابراز داشت: در این زمینه بیش از 110 مرکز افق در استان اصفهان فعال است که 30 مرکز در شهرستان اصفهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 مورد وقف جدید در استان اصفهان ثبت شد

82 مورد وقف جدید در استان اصفهان ثبت شد