مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:162021-03-03سياسي

تبدیل گزارش غمگنانه زندگی امام سجاد(ع) به مفهومی حماسه ساز


پس از سال ها به همت انتشارات انقلاب اسلامی همه درس های حرکات سیاسی ائمه اطهار (ع) و به ویژه امام سجاد (ع) از منظر مقام معظم رهبری به زینت چاپ آراسته شد.

- پس از سال ها به همت انتشارات انقلاب اسلامی همه درس های حرکات سیاسی ائمه اطهار (ع) و به ویژه امام سجاد (ع) از منظر مقام معظم رهبری به زینت چاپ آراسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه زندگی ائمه هدی به ویژه حضرت سید الساجدین علی بن الحسین(ع) پرداخت.

وی در جمع علما، پژوهشگران و شاگردان قدیمی رهبر معظم انقلاب گفت: در طراحی این اثر نورانی ابتکاری انجام شده است و از اصل نظریه انسان 250 ساله به عنوان مقدمه کتاب استفاده شده و ما باید نسبت به این نظریه فاخر بسیار تلاش کنیم چرا که این نظریه بدیع و جذاب و به تعبیر من افاضه رضویه است چون ایشان نشاط اولیه را هم در نظر و هم در عمل داشتند که برکات آن را امروز و پس از پیروزی انقلاب اسلامی دریافت می کنیم.

وی با بیان اینکه در نظریه انسان 250 ساله نگاه گزارشی در تاریخ و سیره اهل بیت(ع)) به نگاهی پژوهشگرانه و نظریه پردازی تبدیل شده است، گفت: در این نظریه به جای تمرکز بر یک بخش از سیره با یک نگاه پژوهشگرانه بازه بلندمدتی - یعنی تمام دوره امامت تا عصر غیبت کبری - مورد بررسی قرار می گیرد و در این نگاه کل گرایانه سعی می شود قواعد و اصول این حرکت استخراج شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل گزارش غمگنانه زندگی امام سجاد(ع) به مفهومی حماسه ساز

تبدیل گزارش غمگنانه زندگی امام سجاد(ع) به مفهومی حماسه ساز