مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-03اقتصادي

آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در کردستان


سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن گفت: از بین افراد ثبت نامی تعداد 14100 متقاضی در استان طی سه مرحله پالایش نهایی و واجد شرایط واگذاری مشخص شدند .

- سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی استان خبر داد: آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در کردستان ایسنا/کردستان سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن گفت: از بین افراد ثبت نامی تعداد 14100 متقاضی در استان طی سه مرحله پالایش نهایی و واجد شرایط واگذاری مشخص شدند .

مصطفی رضایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر 14100متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان در سه مرحله ثبت نامی، پالایش شده و واجدین شرایط واگذاری مشخص شده اند .

وی در خصوص نحوه واگذاری گفت: هم اکنون در شهرهای زیر 100 هزار نفر، زمین را به خود متقاضیان واگذار میکنیم و خود متقاضی پیگیر اخذ پروانه و شروع عملیات ساختمانی هستند، و در شهرهای بالای 100 هزار نفر نیز در شهر سقز پروژه 1400 واحدی استارت خورده و درشهر سنندج پروژه 140 واحدی بهاران در حال اجرا و در مرحله فونداسیون می باشد و باقی پروژه ها نیز به زودی شروع به کار خواهند کرد .

سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی کردستان افزود: مهمترین معضل طرح اقدام ملی بحث تامین زمین است که با راهکارهایی که در جلسه شورای مسکن استان اندیشیده شده بخشی از این مشکل مرتفع شده بخشی دیگر نیز در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در کردستان

آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در کردستان