مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-03اقتصادي

با بهترین گوشی های هوآوی آشنا شوید


هواوی یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان است که اگر تحریم های یکی دو سال اخیر آمریکا بر علیه این شرکت نبود، می توانست لقب بزرگ ترین تولید کننده گوشی را نیز به خود اختصاص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام دیجی رو، شرکت هوآوی با وجود شرایط سختی که این روزها گریبان گیرش شده، همچنان به تولید محصولاتی با کیفیت ادامه می دهد و به خصوص در بخش گوشی های میان رده طرفداران زیادی دارد.

در کشور ما هم برند هواوی یکی از شناخته شده ترین برندهای گوشی است و خریداران توجه ویژه ای به آن دارند.

اگر شما هم قصد دارید یک گوشی جدید از محصولات هواوی خریداری کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به بهترین گوشی های هواوی در سال 2021 داشته باشیم.

بهترین گوشی های هواوی هواوی پی 40 پرو پلاس هواوی پی 40 پرو پلاس بدون تردید یکی از بهترین گوشی های ساخته شده توسط هواوی است.

دوربین پنج گانه قدرتمند، وجود 8 گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت باعث شده تا این گوشی از لحاظ سخت افزاری هیچ کم و کسری نداشته و یک و سر گردن بالاتر از اغلب رقبا قرار بگیرد.

به اعتقاد بسیاری، دوربین هواوی پی 40 پرو پلاس بهترین دوربینی است که تا به حال در یک گوشی هوشمند به کار گرفته شده و چه در زمینه عکاسی و چه فیلمبرداری عملکرد فوق العاده ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با بهترین گوشی های هوآوی آشنا شوید

با بهترین گوشی های هوآوی آشنا شوید