مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-03اقتصادي

عدم مدیریت صحیح دو وزارت جهاد و صمت در بازار مرغ


نماینده کاشان در مجلس از عدم مدیریت صحیح دو وزارتخانه جهاد و صمت در بازار مرغ کشور انتقاد کرد و گفت: برخی اجناس که با ارز 4200 تومانی وارد کشور شده با قیمت غیرواقعی عرضه می شود.

- سیدجواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازار آشفته مرغ و تخم مرغ در کشور اظهار داشت: متأسفانه دو وزارت خانه جهاد و صمت مدیریت صحیحی بر بازار مرغ نداشته اند.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی پرورش مرغ و طیور در کشور مشخص است، ابراز داشت: نیاز مرغداری ها به خوراک طیور و نهاده های دامی نیز مشخص است ولی به دلیل برخی از سوءمدیریت ها واردات این اقلام متأسفانه دچار اختلال شد.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در ادامه با بیان اینکه در برخی از اقلام مانند ذرت واردات آن بیش از سال پیش انجام شده است، تصریح کرد: با این وجود قیمت این نهاده در بازار کنونی بسیار بالاست که باعث ایجاد نابسامانی در بازار خوراک طیور شده است.

وی نظام توزیع در این بخش را ناکارآمد دانست و افزود: برخی از اجناس و اقلام که با استفاده از ارز 4200 تومانی و به منظور رفاه حال هموطنان وارد کشور شده است در بازار قیمت های زیادی دارد که این دلیلی بر ناکارآمدی نظام توزیع در این بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم مدیریت صحیح دو وزارت جهاد و صمت در بازار مرغ

عدم مدیریت صحیح دو وزارت جهاد و صمت در بازار مرغ