مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:572021-03-03فرهنگي

حضور چهار اثر نمایشی از خوزستان در جشنواره ملی «هنر زنده است»


اسامی 85 اثر منتخب بخش تئاتر جشنواره ملی «هنر زنده است» در 11 عنوان اعلام شد و چهار اثر نمایشی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

- حضور چهار اثر نمایشی از خوزستان در جشنواره ملی هنر زنده است ایسنا/خوزستان اسامی 85 اثر منتخب بخش تئاتر جشنواره ملی هنر زنده است در 11 عنوان اعلام شد و چهار اثر نمایشی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

بخش تئاتر جشنواره ملی هنر زنده است در 11 عنوان به صورت آنلاین برگزار می شود و چهار اثر نمایشی از استان خوزستان در سه بخش این جشنواره حضور دارند و بنا به تشخیص هیات داوران آثار گروه های مختلف شرکت کننده در این بخش رقابتی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

در اولین دوره جشنواره ملی هنر زنده است بهروز غریب پور دبیر و لیلی عاج مدیر اجرایی بخش تئاتر بوده اند و آتیلا پسیانی، مرضیه برومند، فاطمه معتمدآریا و علی اصغر دشتی داوری آثار این بخش را برعهده دارند.

از چهار اثر نمایشی پذیرفته شده از خوزستان سه اثر نمایشی از شهرستان امیدیه، گروه تئاتر ماتریوشکا 2 اثر و گروه تئاتر کامیاب یک اثر و یک اثر نمایشی از بندرامام خمینی (ره) در جشنواره ملی هنر زنده است حاضر هستند.

در بخش اصلی (نمایش صحنه ‏ای)، نمایش این سه زن به نویسندگی علی رضا داوری و کارگردانی غزل بویری کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا از شهرستان امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور چهار اثر نمایشی از خوزستان در جشنواره ملی «هنر زنده است»

حضور چهار اثر نمایشی از خوزستان در جشنواره ملی «هنر زنده است»