مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-03اقتصادي

بازگشت درآمد مالیاتی واحدهای تولیدی و خدماتی به البرز


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: مالیات بر ارزش افزوده واحدهای تولیدی و خدماتی به استان البرز باز می گردد.

- مهدی عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تأثیر این مصوبه بر افزایش درآمدهای استانی و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها و دهیاری های استان البرز اظهار کرد: بر اساس مصوبه روز گذشته مجلس مالیات بر ارزش افزوده باید در استان محل استقرار واحدهای تولیدی و خدماتی پرداخت شود.

وی پرداخت مالیات در استان های مجاور البرز را نوعی بی عدالتی خواند و بیان کرد: با توجه به رایزنی های انجام شده و بر اساس مصوبه مجلس مالیات بر ارزش افزوده باید در استان محل استقرار واحدهای تولیدی پرداخت شود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار دفتر برخی از واحدهای بزرگ در تهران علی رغم اینکه فعالیت تولیدی آنها در سایر استان ها از جمله استان البرز انجام می شود، مالیاتشان در پایتخت پرداخت می شد، این بی عدالتی لغو شد.

وی با اشاره به اینکه البرز دارای 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی متوسط و کوچک است، تصریح کرد: با تصویب این مصوبه مجلس شورای اسلامی مبالغ زیادی به درآمد مالیاتی البرز اضافه می شود و گامی اثرگذار در جهت رفع بی عدالتی مالیاتی و برقراری توازن در رفع نیازهای مالی البرز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت درآمد مالیاتی واحدهای تولیدی و خدماتی به البرز

بازگشت درآمد مالیاتی واحدهای تولیدی و خدماتی به البرز