مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-03سياسي

آغاز واکسیناسیون کرونا کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) + تصاویر


واکسیناسیون کرونا کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) که یکسال با تلاش بی وقفه در نبرد با کرونا در کنار کادر بهداشت و درمان کشور قرار داشتند چهارشنبه 13 بهمن 1399 بر اساس اولیت بندی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت آغاز شد.

- واکسیناسیون کرونا کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) که یکسال با تلاش بی وقفه در نبرد با کرونا در کنار کادر بهداشت و درمان کشور قرار داشتند چهارشنبه 13 بهمن 1399 بر اساس اولیت بندی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت با حضور دکتر محمد رضا سلمانی رییس مرکز بهداشت جنوب تهران و سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در مجتمع عروجیان آغاز شد.

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در مراسم آغاز واکسیناسیون کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) با اولویت پرسنل سالن های تطهیر گفت : سازمان بهشت زهرا(س) یکسال پر درد و رنجی را در بحران کرونا سپری کرد و لازم است به جهت تخصیص واکسن کرونا به پرسنلی که یکسال در خط اول نبرد با کرونا قرار داشتند ، از دکتر نمکی وزیر بهداشت تقدیر و تشکر کنم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه گزارش کوتاهی از یکسال تلاش و مجاهدت خاموش سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا ارائه کرد و افزود: امروز در تاریخ سازمان خدمات رسان بهشت زهرا(س) به ویژه در یکسال گذشته که با بحران بی سابقه و غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون کرونا کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) + تصاویر

آغاز واکسیناسیون کرونا کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) + تصاویر