مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-03حوادث

کشف 11 میلیارد ریال اموال مسروقه در پی کشف 80 فقره سرقت جنوب شرق کشور


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 11 میلیارد ریال اموال مسروقه در پی کشف 80 فقره سرقت جنوب شرق کشور خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار محمد طاهری بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با جرایم خشن و پیشگیری از وقوع سرقت های خرد و کلان، پلیس آگاهی استان طی 72 ساعت عملیات با همکاری دیگر رده های انتظامی و عملیاتی شهرستان های استان در بررسی پرونده های سرقت ها 82 نفر از عاملان سرقت ها را تحت رصد اطلاعاتی قرار داده و دستگیر کردند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی استان با هماهنگی قضایی طی این مدت موفق به انهدام یک باند 3 نفره سرقت مسلحانه خودرو و کشف 5 دستگاه سواری پراید و موتورسیکلت شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این مدت 4 نفر از عاملان جرایم خشن به همراه 5 قبضه سلاح جنگی و غیر مجاز کشف شد، بیان داشت: با تلاش کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت بیش از 11 میلیارد ریال اموال مسروقه از چنگال سارقان رها و به مالباختگان تحویل داده شد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه طی 3 روز عملیات انجام شده توسط پلیس استان مجموعا 80 فقره انواع سرقت شامل، سرقت منزل، سرقت مغازه، اماکن خصوصی، اماکن عمومی،خودرو، موتورسیکلت، سرقت محتویات خودرو و قطعات آن کشف شد، عنوان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 11 میلیارد ریال اموال مسروقه در پی کشف 80 فقره سرقت جنوب شرق کشور

کشف 11 میلیارد ریال اموال مسروقه در پی کشف 80 فقره سرقت جنوب شرق کشور