مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-03سياسي

خوزستان؛ استانی آتشین از نظر گرفتاری با کرونا


وزیر بهداشت ضمن تشریح روند بیماری کرونا در دنیا و ایران، گفت: در کشور امروز بیشترین درگیری را در استان خوزستان داریم و این استان یک استان آتشین از نظر گرفتاری با بیماری است.

- وزیر بهداشت ضمن تشریح روند بیماری کرونا در دنیا و ایران، گفت: در کشور امروز بیشترین درگیری را در استان خوزستان داریم و این استان یک استان آتشین از نظر گرفتاری با بیماری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی از محل رصدخانه طرح شهید سلیمانی، گفت: وضعیت جهان همانطور که می دانید و از رسانه ها می بینید، متاسفانه مشکل ویروس کرونا و به خصوص ویروس موتاسیون یافته اکثر کشورهای جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

در 24 ساعت گذشته در آمریکا که بالاترین آمار را دارد، 1989 مرگ، برزیل با 1726 مرگ، روسیه با 441 مرگ، مکزیک با 437 مرگ، آلمان 401 مورد و انگلیس 343 مورد، ایتالیا 343 مورد، فرانسه 330 مورد، هلند 216 مورد و ایران با 86 مورد مرگ و میر در جهان گرفتار ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا هستند.

وی افزود: در ایران روند مرگ و میر در کشور علی رغم ویروس موتاسیون یافته، دو رقمی است؛ زیرا همکارانمان شبانه روز تلاش کردند تا اجازه ندهند که مرگ و میرها از حد دو رقمی بیشتر شود و امروز هم خوشبختانه میزان مرگ ما به بیش از دو رقمی افزایش پیدا نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان؛ استانی آتشین از نظر گرفتاری با کرونا

خوزستان؛ استانی آتشین از نظر گرفتاری با کرونا