مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-03ورزشي

نایب رییس مجلس: پذیرش FATF به معنای لو دادن راه دور زدن تحریم هاست


سه راه حل پیش روی ما است.

یکی پذیرش، یکی پذیرش مشروط و یکی رد آن می باشد.

اگر بخواهیم FATFرا بپذیریم به معنای لو دادن راه های دور زدن تحریم است.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس مخالف تصویب لوایح FATF است، تاکید کرد: استنباط من این است همان طوری که تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها برای کشور عزت به دنبال داشت و استکبار فهمید که نمایندگان مردم در برابر حقوق مردم کوتاه نمی آیند؛ در بحث FATF نیز باید همین راه را پیش بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نیکزاد در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نشست خبری در جمع خبرنگاران، بیان کرد: بحث لوایح چهارگانه موسوم به لوایح FATF، شامل اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم، اصلاح قانون مبارزه با پولشویی، پیوستن ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی و پیوستن ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم بود.

با تایید لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم یکی از این لوایح چهارگانه تایید شورای نگهبان را دریافت کرد و مابقی منتظر تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

وی در ادامه اظهار کرد: در این مدت مباحث مختلفی گفته شد و نامه ای هم آقای رییس جمهور به رهبر معظم انقلاب نوشتند و در آن عنوان کردند ما نمی توانیم پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس: پذیرش FATF به معنای لو دادن راه دور زدن تحریم هاست

نایب رییس مجلس: پذیرش FATF به معنای لو دادن راه دور زدن تحریم هاست