مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-03اقتصادي

روزنه های تخلف در مسیر صادرات و واردات مسدود شد


تخلفاتی که ممکن بود از روزنه ها و مبادی رسمی صادرات و واردات صورت گیرد به طور کلی مسدود شد و در راستای سایر مبادی نیز وارد عمل شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، امروز در جلسه شورای هماهنگی مقابله با قاچاق کالا و ارز که با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه البرز میزبان کارگروه بند چ نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود، گفت: طبق گزارش اعضای کارگروه استانی و ملی، پرونده ها به جد در جریان است و مورد بررسی قرار می گیرد.

استاندار البرز بیان کرد: واحدهای تولیدی بزرگی در البرز مستقر هستند و بزرگترین فرودگاه کارگو کشور در این استان فعالیت دارد و علیرغم این امر تعداد پرونده های قاچاق کالا و ارز البرز زیاد نیست و این نشان از نظارت جدی به روند امور دارد.

شهبازی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های امنیتی پای کار هستند و همت، تعامل و هم افزایی حاکم بین مسؤولان قوا در استان، سبب ساز مقابله مجدانه با قاچاق کالا و ارز شده و آمار این استان از متوسط کشوری بالاتر نیست.

وی افزود: قاچاق کالا و ارز سمی مهلک برای اقتصاد کشور و تولید است که به تبع رشد این پدیده شوم اشتغال و تولید کاهش می یابد؛ فرامین و راهبردهای حکیمانه مقام معظم رهبری و همت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنه های تخلف در مسیر صادرات و واردات مسدود شد

روزنه های تخلف در مسیر صادرات و واردات مسدود شد