مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-03اجتماعي

کسب رتبه نخست دانش آموزان البرزی در مسابقات کشوری قرآن


تیم دانش آموزان دختر استان موفق به کسب رتبه اول مسابقات کشوری قرآن کریم و مدیحه سرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالار قاسمی ظهر چهارشنبه در آیین تقدیر از دانش آموزان برگزیده مسابقات کشوری قرآن و مدیحه سرایی استان البرز اظهار کرد: شرکت 90 هزار دانش آموز البرزی در مسابقات قرآن و عترت طی سال تحصیلی گذشته نشان از ظرفیت بالای آموزش و پرورش استان در حوزه فعالیت های پرورشی و تربیتی به خصوص در رشته های قرآن کریم و مدیحه سرایی دارد.

وی با بیان اینکه تیم دانش آموزان دختر استان موفق به کسب رتبه اول مسابقات کشوری قرآن کریم و مدیحه سرایی شد، تصریح کرد: همچنین تیم دانش آموزان پسر به فینال این مسابقات راه پیدا کردند و در جمع ده تیم برتر کشوری قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: تیم دختران و پسران البرز در رقابت با بیش از 750 تیم از دارالقرآن های کشور موفق به کسب این افتخار شدند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه مربی، مدیر، آموزش و پرورش و مسئولین در موفقیت دانش آموزان نقش دارند اما در درجه اول هر موفقیتی در هر زمینه ای مانند آموزه های قرآنی نیازمند خودباوری و اعتماد به نفس است.

قاسمی با اشاره به اهمیت نقشه راه مربیان در جهت رسیدن دانش آموزان به موفقیت گفت: در کنار تلاش دانش آموز این مربیان متعهد وظیفه شناس هستند که با راهنمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه نخست دانش آموزان البرزی در مسابقات کشوری قرآن

کسب رتبه نخست دانش آموزان البرزی در مسابقات کشوری قرآن