مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-03اقتصادي

گسترش فعالیت اقتصادی یک بانوی کارآفرین در بحبوحه شیوع کرونا


محبوبه شاه محمدی یک کارآفرین موفق در استان قزوین است؛ این بانو که در حوزه های مختلف از جمله خیاطی، میوه خشک کنی، عروسک سازی و چرم دوزی فعالیت دارد، - از خرداد 97 کارش را آغاز و در دی ماه 99 در بحبوحه شیوع کرونا شعبه دوم کارگاه خیاطی خود را هم افتتاح کرده است و در حال حاضر 480 نفر در این کارگاه ها مشغول به فعالیت هستند.

محبوبه شاه محمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از 2 سال پیش فعالیت خود را از پایگاه بسیج شروع کردم و در مناطق هادی آباد، غیاث آباد و خیابان دانشگاه در شهر قزوین از نزدیک با دغدغه مردم آشنا شدم؛ در مناطقی مانند هادی آباد سطح اقتصادی خانوارها پایین است و با یک اتاق فکر به این نتیجه رسیدیم که مشاغل خانگی را در این مناطق راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: در گام نخست فراخوان دادیم تا زنان علاقه مند به فعالیت در عرصه مشاغل خانگی با چرخ خیاطی موجود در منازل خود فعالیتشان را آغاز کنند.

خرداد 97 با 15 نفر به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کردیم، در ابتدا برای دوخت لباس دانش آموزی با چند مدرسه قرارداد بستیم و با چرخ خیاطی های معمولی سفارشات را آماده کرده و تحویل دادیم.

این کارآفرین تصریح کرد: فرمانده ناحیه بسیج با دیدن توان و ظرفیت موجود در مجموعه، فضای بزرگ تری را در اختیار ما قرار داد و با سرمایه اندک چند چرخ خیاطی صنعتی تهیه کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فعالیت اقتصادی یک بانوی کارآفرین در بحبوحه شیوع کرونا

گسترش فعالیت اقتصادی یک بانوی کارآفرین در بحبوحه شیوع کرونا