مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-03سياسي

زندان برای وزیر سابق و دختر رییس جمهوری پیشین رومانی


دادستان ها در این پرونده برای وزیر سابق گردشگری و دختر رییس جمهوری پیشین رومانی به ترتیب تقاضای 12 و 15 سال حبس کرده بودند.

- وزیر سابق گردشگری رومانی و دختر رییس جمهوری سابق این کشور به جرم فساد مالی و پولشویی به مجازات حبس محکوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از یورونیوز، النا اودریا وزیر سابق صنعت گردشگری رومانی که از متحدان سیاسی و افراد تحت حمایت ترایان باسسکو رییس جمهوری سابق این کشور به شمار می رفت روز شنبه طی حکمی از سوی دادگاه تجدید نظر رومانی به جرم تحریک به فساد به هشت سال زندان محکوم شد.

از سوی دیگر ایوانا باسسکو دختر رییس جمهوری سابق رومانی نیز بر اساس اتهامات مطرح در پرونده فساد مالی اش، به جرم جمع آوری پول به صورت غیرقانونی و پولشویی جهت حمایت مالی از کارزار انتخاباتی پدرش در سال 2009 به پنج سال مجازات حبس محکوم شده است.

النا اودریا وزیر سابق گردشگری رومانی در 28 سپتامبر 2014/ عکس: رویترز هر دو فرد متهم که از افراد با نفوذ در دولت سابق رومانی به شمار می رفتند پیش از این کلیه اتهامات مطرح در پرونده را رد کرد بودند.

النا اودریا وزیر سابق گردشگری پیش از این به دلیل پرونده ای که علیه وی در دستگاه قضایی رومانی تشکیل شده بود از کشور خارج و به کاستاریکا گریخته بود اما در سال 2019 و یک سال پس از اقامت در کاستاریا به روما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان برای وزیر سابق و دختر رییس جمهوری پیشین رومانی

زندان برای وزیر سابق و دختر رییس جمهوری پیشین رومانی