مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-03ورزشي

صالحی امیری: تلاش داریم روح اخلاق و فرهنگ را در ورزش بدمیم


رییس کمیته ملی المپیک در مراسم تقدیر از سهراب مرادی با تاکید بر فاکتورهای اخلاق و فرهنگ در ورزش گفت: تلاش ما و وزارت این است که روح اخلاق و فرهنگی را در ورزش بدمیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در مراسمی که امروز چهارشنبه با حضور سیدرضا صالحی امیری در اصفهان برگزار شد از سردیس و تمبر سهراب مرادی قهرمان پر افتخار وزنه برداری جهان و المپیک رونمایی شد ضمن اینکه به پاس قدردانی از تلاش ها و قهرمانی های وی کلید یک واحد آپارتمان هم در اختیار وی قرار گرفت.

در آغاز این مراسم طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن خیر مقدم به دکتر صالحی امیری و هیات همراه از تلاش ها و حمایت های کمیته ملی المپیک از ورزش و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه رضایی استاندار اصفهان نیز حضور دکتر صالحی امیری و هیات همراه را خیر مقدم گفت و اظهار کرد: کشورهای مختلف با تمدن های مختلف و مردمانشان برای قهرمانان ورزشی خود ارزش ویژه قائل هستند در ایران نیز این افراد همیشه مورد احترام مردم بوده و خواهند بود.

وی ادامه داد: سهراب مرادی بعنوان اولین مدال آور طلای المپیک استان اصفهان متعلق به این شهر و استان نیست، او در دل و قلب تمام ایرانیان سراسر دنیا جای دارد و مطمئنا تلاش ها و افتخارآفرینی های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری: تلاش داریم روح اخلاق و فرهنگ را در ورزش بدمیم

صالحی امیری: تلاش داریم روح اخلاق و فرهنگ را در ورزش بدمیم