مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-03اقتصادي

آغاز جشنِ نیکوکاری در کرمانشاه/ جمع آوری کمک 24 میلیاردی پیش از شروع جشن


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به شروع جشن نیکوکاری از امروز(13 اسفند) گفت: مردم کرمانشاه در هفته های اخیر و پیش از شروع جشن نیکوکاری، - آغاز "جشنِ نیکوکاری" در کرمانشاه/ جمع آوری کمک 24 میلیاردی پیش از شروع جشن ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به شروع جشن نیکوکاری از امروز(13 اسفند) گفت: مردم کرمانشاه در هفته های اخیر و پیش از شروع جشن نیکوکاری، 24 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده اند.

محسن رخصی با بیان اینکه جشن نیکوکاری روزهای 13 تا 15 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، گفت: خوشبختانه خیران کرمانشاهی از هفته های گذشته به استقبال جشن نیکوکاری رفته و شادی پایان سال را با نیازمندان تقسیم کرده اند.

رخصی با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه برگزار می شود، گفت: خیران استان کرمانشاه تاکنون بیش از 24 میلیارد و 200 میلیون تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان اهدا کردند که از این میزان دو میلیارد و 390 میلیون تومان نقدی و باقی به صورت کالا و اجناس به نیازمندان اهدا شده است.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه جشن نیکوکاری به صورت رسمی از امروز (چهارشنبه) آغاز می شود، اما میزان کمک جمع آوری شده در این جشن مذهبی ملی تاکنون نسبت به جشن نیکوکاری سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنِ نیکوکاری در کرمانشاه/ جمع آوری کمک 24 میلیاردی پیش از شروع جشن

آغاز جشنِ نیکوکاری در کرمانشاه/ جمع آوری کمک 24 میلیاردی پیش از شروع جشن