مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-03سياسي

7 هزار کانون فرهنگی در دانشگاه های کشور فعالیت می کنند


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه کانون های فرهنگی دانشگاه ها به عنوان دارایی نظام آموزش عالی است، گفت: امروز 7 هزار کانون فرهنگی در دانشگاه های کشور فعالیت می کنند که نگاه انتقادی آنها باعث پیشرفت علمی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دوازدهمین نشست سالانه دبیران شورای هماهنگی کانون های فرهنگی دانشگاه های کشور که امروز در سالن 17 شهریور دانشگاه خوارزمی برگزار شد،گفت: جلسات کانون های فرهنگی ارتباط و حس تعامل را بین دانشجویان و دانشگاه ها افزایش می دهد همه ما می دانیم که در عصری قرار داریم که بر مبنای حضوری که از خود نشان می دهند کسب هویت می کنند؛ اگر تعاملی در دانشگاه ها وجود دارد به واسطه کانون های فرهنگی دانشگاهی است.

وی افزود: فعالیت های کانون ها مبتنی بر خرد، دانش و احساس مسؤولیت و تعهد است که به تعامل جمعی کمک می کند اگر دانشگاه را به عنوان نهاد اثرگذار تعریف می کنیم به خاطر اثر در رفتار افراد جامعه است.

این کانون ها با توجه به تنوعی که در قالب نگاه های مختلف دارند در فضای دانشگاه در حال نمود است و اگر بخواهیم از بیرون نگاه کنیم شاهد فعالیت ها و کنش گری هستیم که آرمان های جمهوری اسلامی بیان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار کانون فرهنگی در دانشگاه های کشور فعالیت می کنند

7 هزار کانون فرهنگی در دانشگاه های کشور فعالیت می کنند