مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-03سياسي

عبور از پاندمی کرونا نیازمند حفظ سلامت جسمی و روانی خانواده است


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: عبور از پاندمی کرونا نیازمند تدابیر لازم برای حفظ سلامت جسمی و روانی خانواده است و لذا باید با آینده نگری و استفاده از تجارب جهانی سیاست های مناسب را برای ایجاد سلامت روانی، - ایسنا/گیلان معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: عبور از پاندمی کرونا نیازمند تدابیر لازم برای حفظ سلامت جسمی و روانی خانواده است و لذا باید با آینده نگری و استفاده از تجارب جهانی سیاست های مناسب را برای ایجاد سلامت روانی، اجتماعی و فرهنگی خانواده فراهم کنیم.

معصومه ابتکار در آیین افتتاحیه نخستین همایش ملی خانواده و زنان در دوران کرونا که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این همایش، اظهار کرد: امیدواریم از دل این پژوهش ها راهکارها و سیاست های اجرایی برای بهبود شرایط زنان و خانواده در دوران همه گیری کرونا ا ستخراج شود.

وی با بیان اینکه زنان در دوران کرونا با مشکلات متعدد فردی و اجتماعی مواجه هستند، تصریح کرد: در این میان مشکلات اقتصادی در کنار چالش های فرهنگی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار را تهدید می کند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، با اشاره به عملکرد بانوان در حوزه تولید اقلام بهداشتی همچون ماسک و گان طی یک سال گذشته، اضافه کرد: معاونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از پاندمی کرونا نیازمند حفظ سلامت جسمی و روانی خانواده است

عبور از پاندمی کرونا نیازمند حفظ سلامت جسمی و روانی خانواده است