مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-03سياسي

جعبه سیاه پارس جنوبی باز می شود/ تحقیق و تفحص کلید خورد


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از مقابله جدی با فساد در پارس جنوبی خبر داد و گفت: تحقیق و تفحص از پارس جنوبی را به همراهی تعدادی از نمایندگان آغاز کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شاهد تخلفات زیادی از جمله پارتی بازی و مجموعه ای از مسائل در مجموعه پارس جنوبی و شرکت های گازی و برخی پتروشیمی ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات زیادی را برای برخورد با تخلفات در پارس جنوبی داشته ایم افزود: کم کاری های گسترده ای در تکمیل فاز 14 پارس جنوبی وجود داشت که خسارت هایی را به کشور وارد کرد و سوال از وزیر نفت را مطرح کردم و به دلیل قانع نشدن نمایندگان از پاسخ وزیر، اولین کارت زرد مجلس به زنگنه داده شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از آغاز تحقیق و تفحص از پارس جنوبی خبر داد و بیان کرد: تلاش داریم تا جعبه سیاه پارس جنوبی را باز کنیم و پشت پرده ها روشن شود و نورافکنی را به تاریک خانه های این منطقه بتابانیم.

وی با بیان اینکه عملکرد مدیران پارس جنوبی، صنایع گاز و پتروشیمی قابل قبول نیست، تصریح کرد: برای مقابله با تخلفات و فسادها و ناکارآمدی ها در پارس جنوبی از همه ابزارهای قانونی استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعبه سیاه پارس جنوبی باز می شود/ تحقیق و تفحص کلید خورد

جعبه سیاه پارس جنوبی باز می شود/ تحقیق و تفحص کلید خورد