مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-03سياسي

خاطره سردار فضلی از لشکر 10 سیدالشهدا (ع) در دفاع مقدس


فرمانده وقت لشکر 10 سیدالشهدا (ع) گفت: همه باید از این حرکت رزمندگان اسلام و شهدای والامقام درس بگیریم تا عاقبت بخیر شویم و دشمنان را ناکام بگذاریم.

- فرمانده وقت لشکر 10 سیدالشهدا (ع) گفت: همه باید از این حرکت رزمندگان اسلام و شهدای والامقام درس بگیریم تا عاقبت بخیر شویم و دشمنان را ناکام بگذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حاج علی فضلی، فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا در دفاع مقدس بیان کرد:در دوران دفاع مقدس رزمنده ها به دنبال انجام تکلیف الهی خود بودند برای همین متکی به شخص خاصی نبودند و هدف، کسب رضای خداوند متعال بود.

وی ادامه داد: همه باید از این حرکت رزمندگان اسلام و شهدای والامقام درس بگیریم تا عاقبت بخیر شویم و دشمنان را ناکام بگذاریم.

سردار فضلی با بیان اینکه لشکر 10 سیدالشهدا(ع) دارای قداست خاصی است، توضیح داد: این لشکر قدمگاه شهدا است زیرا 14 فرمانده دلیر این لشکر یا شهید شدند و یا به درجه جانبازی نائل آمدند.

ما در قدمگاه شهدا و رزمندگان روزها را سپری می کنیم و نکته مهمتر این که مقام معظم رهبری در مکان استقرار این لشکر تشریف فرما شدند و در یک رزمایش 50 هزار نفری در لشکر 10سیدالشهدا(ع) یک نمایش اقتدار برگزار شد و ایشان با رزمندگان دیدار برای آنان سخنرانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره سردار فضلی از لشکر 10 سیدالشهدا (ع) در دفاع مقدس

خاطره سردار فضلی از لشکر 10 سیدالشهدا (ع) در دفاع مقدس