مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-03اقتصادي

ثبت نام در سجام غیرحضوری و رایگان است


سرپرست معاونت اقتصادی اداره کل دارایی استان البرز با بیان اینکه مشمولان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام انتخاب کرده اند، برای دریافت سود سالیانه باید در سامانه سجام ثبت نام کنند، - علی رضاپور، سرپرست معاونت اقتصادی اداره کل دارایی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به آزادسازی سهام عدالت توسط دولت اظهار کرد: مشمولان سهام عدالت تا خردادماه سال 99  فرصت داشتند تا روش مدیریت سهام عدالت را انتخاب کنند.

که با انتخاب روش مستقیم افراد شخصا مسئولیت مدیریت سهام عدالت در بازار سرمایه را دارند و سهام افرادی که  روش غیر مستقیم را انتخاب کردند، در اختیار شرکت سرمایه گذاری استانی قرار می گیرد و سود سهام سالانه به حساب افراد واریز می شود.

  وی با بیان اینکه بر اساس آمار سازمان خصوصی سازی 49 میلیون نفر یعنی نیمی از افراد جامعه سهام عدالت دارند، افزود: از این تعداد 29 میلیون نفر روش غیرمستفیم را انتخاب کردند که در  روش غیر مستقیم، افراد  باید وارد سامانه سجام شده  و ثبت نام کنند تا بتوانند  سود سهام را کسب کنند.

رضاپور یادآور شد: ثبت نام در سامانه سجام  به صورت غیر حضوری و رایگان انجام می شود، امکان احراز هویت نیز به صورت الکترونیکی وجود دارد و نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام در سجام غیرحضوری و رایگان است

ثبت نام در سجام غیرحضوری و رایگان است