مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-03اجتماعي

آموزش و پرورش در دوران کرونا فعال بوده است


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: اخیرا تجربه های جهانی را با عنوان نقاط مشترک تلخیص و منتشر کرده ایم که نشان می دهد آموزش و پرورش در این دوران فعال بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمچون دیگر نظام های آموزشی به داشته های خود اکتفا کردیم و با توجه به امکانات چهار راهبرد اصلی به کمک سیستم آموزشی آمد.

او ادامه داد: در اولین قدم با تکیه بر تجربه های اندک معلمان، آموزش در پیام رسان های داخلی و خارجی آغاز شد و آموزش و پرورش به سرعت آموزش دروس در تلویزیون را آغاز کرد و آن را به صورتی فراگیر عمق بخشید و سعی کرد کیفیت آموزش را ارتقا دهد.

این مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش گفت: همچنین پلت فرم مجازی را راه اندازی کردیم و این امکان فراهم شد که آموزش ملی به امکاناتی در سطح جهانی دسترسی یابد؛ همچنین نگارش و توزیع درس نامه ها از راهبردهای آموزشی دوران کرونا بوده است.

کمریی با بیان اینکه استفاده از تجربه های جهانی اختیاری شدن حضور دانش آموزان در مدارس را مسئله مشترک نظام های آموزشی دنیاست، ادامه داد: اخیراً تجربه های جهانی را با عنوان نقاط مشترک تلخیص و منتشر کرده ایم که مقایسه آنها نشان می دهد آموزش و پرورش در این دوران فعال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش در دوران کرونا فعال بوده است

آموزش و پرورش در دوران کرونا فعال بوده است