مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-03سياسي

بلوار خلیج فارس بندر دیر خطری برای جنگل های حرا ندارد


بلوار خلیج فارس بندر دیر خطری برای جنگل های حرا ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی ابراهیمی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران، با بیان اینکه شهرداری های شهرستان دیر با مشکل مالی و کمبود بودجه مواجه هستند، اظهار داشت: سایر شهرداری های استان از حق آلایندگی بهره مند هستند و در جنوب استان فقط شهرداری دیر از این مهم بی بهره بود که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده از سوی شخصیت های مختلف حق آلایندگی شامل شهرداری های شهرستان دیر شد که امیدواریم سال آینده وضعیت بهتر شود.

شهردار بندر دیر افزود: شهر دیر از نظر مبلمان شهری با مشکلات عدیده ای رو به رو است که برای رفع این مسائل تلاش های خوبی از سوی شهرداری انجام گرفته است.

وی یکی از مهمترین دغدغه های شهرداری را آسفالت کوچه ها دانست و عنوان کرد: اگر چه گرانی ها موجب کندی در اجرای طرح های شهرداری شده است اما با این حال محله های باغ چشمو، فاز یک و دو فرودگاه، شهرک امام حسین (ع)، فرهنگیان، شهید صدوقی و بخشی از خور خندل آسفالت شده و برخی از کوچه ها نیز سنگ فرش شده اند.

ابراهیمی با بیان اینکه ادامه بلوار خلیج فارس به طول دو کیلومتر به جاده وفاق وصل می شود، ادامه داد: این مسیر از نظر پدافند غیرعامل از اهمیت زیادی برخوردار است و علاوه بر کاهش بار ترافیک دو راه خروجی برای شهر ایجاد می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوار خلیج فارس بندر دیر خطری برای جنگل های حرا ندارد

بلوار خلیج فارس بندر دیر خطری برای جنگل های حرا ندارد