مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-03دانش

برگزاری وبینار ملی چالش های پاندمی کرونا در شیراز


سمینار و وبینار ملی مواجهه با چالش های پاندمی کووید-19 به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود.

- ایسنا/فارس سمینار و وبینار ملی "مواجهه با چالش های پاندمی کووید-19" به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود.

چهارشنبه 14 اسفند، سمینار و وبینار کشوری مواجهه با چالش های ناشی از پاندمی کووید-19، با حضور صاحبنظران، اساتید و دانشگاهیان، به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری جهاددانشگاهی فارس برگزار خواهد شد.

این سمینار و وبینار یک روزه، از ساعت 8 صبح چهارشنبه 14 اسفند در مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز به کار خواهد کرد و تا ساعت 16 ادامه دارد.

در این رویداد علمی، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهاددانشگاهی فارس، چالش های مختلف پاندمی کووید-19 در بخش های طبی، روانی و اجتماعی را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهند.

تبادل آخرین دستاوردها پیرامون مواجهه با چالش های کروناویروس و به اشتراک گذاشتن نظرات و کمک به سیاست گزاران مدیریت و مبارزه با پاندمی کووید-19، از اهداف این رویداد علمی اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش سمیناری این رویداد مختص اعضای کمیته پاندمی کووید-19 استان فارس خواهد بود و دیگر علاقه مندان امکان ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینار ملی چالش های پاندمی کرونا در شیراز

برگزاری وبینار ملی چالش های پاندمی کرونا در شیراز