مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-03اقتصادي

طرح «جابجایی کلید به کلید» در تبریز اجرا می شود


شهردار تبریز از کلنگ زنی فاز اول طرح بازآفرینی و جابجایی کلید به کلید در بافت فرسوده و حاشیه نشین شهری به تعداد دوهزار واحد در فروردین 1400 خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از کلنگ زنی فاز اول طرح بازآفرینی و جابجایی کلید به کلید در بافت فرسوده و حاشیه نشین شهری به تعداد دوهزار واحد در فروردین 1400 خبر داد.

ایرج شهین باهر اظهار کرد: این طرح برای اولین بار در کشور توسط شهرداری تبریز آغاز شده است و در این رابطه توافق خوبی با راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم الانبیا انجام داده ایم و به صورت جدی موضوع را پیش می بریم.

وی افزود: 650 واحد مسکونی در شهرک اندیشه و 220 واحد مسکونی در منطقه اسد گلی برای جابجایی در دست احداث داریم که البته دو بلوک آن در حال تکمیل بوده و بعد از انجام جابجایی، بلوک های بعدی را آغاز می کنیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم که این طرح الگویی برای کل کشور باشد و بتوانیم آن را عملیاتی کنیم، چرا که در طرح کلید به کلید و بحث جابجایی، در واقع کلیدی داده و کلید دیگری می گیریم و به هیچ عنوان مردم را بدهکار نمی کنیم.

شهردار تبریز تشریح کرد: مطمئن هستیم جمعیت هدف، امکان پرداخت قسط و دیون و غیره را ندارند و طرحی که آغاز کردیم مورد استقبال این عزیزان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «جابجایی کلید به کلید» در تبریز اجرا می شود

طرح «جابجایی کلید به کلید» در تبریز اجرا می شود