مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-03سياسي

تحقیق و تفحص از سهام عدالت در دستور کار مجلس


نائب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: به سبب برخی از اشکالات موجود، موضوع طرح تحقیق و تفحص از سهام عدالت در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

- ایسنا/زنجان نائب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: به سبب برخی از اشکالات موجود، موضوع طرح تحقیق و تفحص از سهام عدالت در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه متاسفانه با موضوع سهام عدالت چه قبل و چه بعد از آزادسازی مانند یک فرزندخوانده برخورد شده است، تصریح کرد: موضوع سهام عدالت شفاف نبوده و سرنوشت آن نیز نامعلوم است.

از این نکته نیز نباید به سادگی گذشت که اشکالات فراوانی در این رابطه وجود دارد؛ به طوری که در طول سالیان گذشته برخوردهای مختلفی نسبت به این موضوع را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه به سبب برخی از اشکالات موجود، موضوع طرح تحقیق و تفحص از سهام عدالت در دستور کار مجلس قرار گرفته است، تصریح کرد: این مورد در سامانه ثبت و در کمیسیون بررسی خواهد شد که امیدواریم به صحن هم برسد تا تحقیق و تفحص از آن آغاز شود.

نائب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همان طور که از اسم سهام عدالت برمی آید، توزیع این سهام نیز باید عادلانه باشد، عنوان کرد: برای تحقق این امر، طرح جاماندگان از سهام عدالت در مجلس مطرح شد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از سهام عدالت در دستور کار مجلس

تحقیق و تفحص از سهام عدالت در دستور کار مجلس