مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-03سياسي

کشف بیش از 100 تن آرد قاچاق طی دو ماه گذشته دراستان اردبیل


دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: با تلاش های سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس(ع) استان، اداره کل اطلاعات استان اردبیل و همکاری سایر نهادهای امنیتی و انتظامی در بهمن و اسفند ماه سال جاری در مجموع 105 تن آرد قاچاق کشف شده و از خروج غیرقانونی آن از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله طباطبایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دادسرای عمومی و انقلاب استان اردبیل و معاونت حقوق عامه، ورود جدی در خصوص آرد و نان و جلوگیری از قاچاق این محصول و خروج غیرقانونی آن از استان اردبیل داشته و در این راستا ضابطین امر همچون سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل و اداره کل اطلاعات استان اقدامات بسیار چشمگیری داشته اند.

وی افزود: طی عملیات های متعدد در بهمن و اسفند ماه سال جاری تا به امروز، در مجموع 105 تن آرد قاچاق که قصد خروج غیرقانونی آن را از استان اردبیل را داشتند، کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل  تشریح کرد: در این خصوص سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل موفق به کشف و توقیف 55 تن آرد قاچاقی و هم چنین اداره کل اطلاعات استان اردبیل نیز موفق به توقیف 50 تن آرد قاچاقی شده است.

کشف محموله آرد قاچاق در عملیات شب گذشته طباطبایی با اشاره به کشف محموله 10 تنی آرد قاچاق بیان کرد: طی عملیاتی که دیشب توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 100 تن آرد قاچاق طی دو ماه گذشته دراستان اردبیل

کشف بیش از 100 تن آرد قاچاق طی دو ماه گذشته دراستان اردبیل