مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-03پزشكي

متولیان امر از مدیریت مسئله عاجز شده اند


معاون درمان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در واکنش به شلوغی بازار تبریز، گفت: متولیان امر از مدیریت مسئله عاجز شده اند.

- معاون درمان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در واکنش به شلوغی بازار تبریز: متولیان امر از مدیریت مسئله عاجز شده اند ایسنا/آذربایجان شرقی معاون درمان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در واکنش به شلوغی بازار تبریز، گفت: متولیان امر از مدیریت مسئله عاجز شده اند.

عباسعلی درستی در گفت وگو با ایسنا در تشریح این مطلب، اظهار کرد: با توجه به زمانبر شدن بیماری و متضرر شدن اصناف و کسبه از لحاظ اقتصادی، مدیریت مسئله درحالیکه همه می دانند تکلیف چیست، سخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: اتاق اصناف، نیروی انتظامی، دادگستری و سایر ارگان های دخیل همگی می دانند وظیفه شان در این مورد چیست، اما همین مسئله ی متضرر شدن اقتصادی اصناف باعث می شود از نظر اجرایی به مشکل بربخوریم.

وی متذکر شد: متولیان بهداشتی توصیه های لازم را برای فعالیت اصناف و کسبه و جلوگیری از شلوغی های دم عید می کنند، اما با قرار گرفتن در کنار مسئولان اجرایی قابل درک است که چرا این توصیه ‍ ها در مقام اجرا سخت هستند و در برخی موارد اجرایی نمی شوند.

درستی با بیان اینکه امروزه مدیریت مسائل مربوط به کرونا در جهان سخت است، گفت: حتی در کشورهایی مانند آلمان و انگلست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان امر از مدیریت مسئله عاجز شده اند

متولیان امر از مدیریت مسئله عاجز شده اند