مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-03ورزشي

تجلیل از قهرمان وزنه برداری المپیک در اصفهان/جایگاه مرادی در دل های ملت است


صبح امروز مراسم تجلیل و رونمایی از سردیس و تمبر بزرگداشت سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری المپیک با حضور رییس کمیته ملی المپیک و استاندار اصفهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز مراسم تجلیل و رونمایی از سردیس و تمبر بزرگداشت سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری المپیک با حضور در استان ایجاد کرده است تشکر کنیم و اصفهان امروز در مسیر توسعه و جهش قرار دارد.

رییس کمیته ملی المپیک، اضافه کرد: اصفهان پهلوان دیگری به نام سیف زاده دارد که باید نام وی نیز گرامی داشته شود؛ در ایران قهرمانان زیادی وجود دارند اما ما از قهرمانانی تجلیل می کنیم که به مرام پهلوانی رسیده باشد، پهلوان در متن جامعه زندگی می کند و با مردم می خندد و گریه می کند، همه ما برای تقدیر از یک پهلوان اینجا گرد هم جمع شده ایم.

وی افزود: قهرمانان زیادی در طول تاریخ وجود داشتند ولیکن صرفاً پهلوانان در ذهن مانده اند، پهلوانان هویت خود را از جامعه می گیرند و باید در این مسیر و حرکات خود کوشا باشند، متأسفانه سرمایه های جامعه را بیشتر مادی معرفی کردیم.

ورزش جسم و روحیه دارد، روح ورزش فرهنگ و اخلاق است و ورزشکاران باید در راستای افزایش کیفیت بعد روحی ورزش کوشا باشند، اگر روح ورزش کمرنگ شود پیشرفت ما قطعاً در عرصه جهانی کمتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از قهرمان وزنه برداری المپیک در اصفهان/جایگاه مرادی در دل های ملت است

تجلیل از قهرمان وزنه برداری المپیک در اصفهان/جایگاه مرادی در دل های ملت است