مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-03سياسي

یمن با حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در اوج پیروزی قرار دارد


جانشین فرمانده کل سپاه بااشاره به اینکه استکبار با حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در یمن شکست خورده است گفت: یمن با حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در اوج پیروزی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی فدوی صبح چهارشنبه در رزمایش کمک های مؤمنانه که با حضور سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و خانواده شهدای سلامت، خیرین و جهادگران در حرم مطهر امام راحل برگزار شد اظهار داشت: و با حضور، و در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماهه رجب و به زودی هم ماه شعبان که با ایام بهار مصادف شده است محبوب ترین کاری که خداوند فرموده اند امروز در این مکان اجرا شده است.

فدوی با اشاره به اینکه این مراسم پر خیر و برکت در جوار مرقد امام راحل که هر چه داریم از ایشان است برگزار شده است گفت: بیش از 30 سال است که انقلاب اسلامی در سایه رهبر و امام حاضر در اوج قرار گرفته است و در طول 42 سال انقلاب اسلامی هم اکنون در اوج قرار داریم.

وی گفت: نه تنها در طول دوران انقلاب اسلامی در همه دشمنی ها پیروز شده ایم و دشمن را با شکست مواجه کرده ایم بلکه دلدادگان انقلاب در گوشه کنار جهان در حال پیشرفت هستند، یمن با حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در اوج پیروزی قرار دارد در حالی که 6 سال در جنگ با آمریکا و دشمنان و استکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن با حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در اوج پیروزی قرار دارد

یمن با حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در اوج پیروزی قرار دارد