مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-03ورزشي

پرونده عجیب و مشکوک سوشا علیه پرسپولیس؛ چندصدمیلیون برای محرومیت!


به خاطر محرومیت شش ماهه مکانی، 50 درصد از قرارداد او را کسر کرده بود و با رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال این موضوع تایید شده بود، اما حالا با رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، - بررسی آرای صادر شده توسط کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف این فدرسیون، نشان می هد بررسی پرونده ها با استاندارد های مختلفی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در چند روز اخیر بحث محکومیت 800 میلیونی باشگاه پرسپولیس در پرونده سوشا مکانی و بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتی این باشگاه، باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده و مشخص نیست پس از باز شدن پنجره نقل وانتقالات باشگاه توسط فیفا، آیا پرسپولیس می تواند بازیکنان جدید خود را ثبت کند و مورد استفاده قرار بدهد یا خیر.

در همین حال ایسنا طی گزارشی از رای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال درباره این پرونده و در ادامه رای کمیته استیناف نوشت و حالا با انتشار اسنادی که ایسنا به آن ها دست پیدا کرده، قصد داریم سوالاتی را درباره این پرونده مطرح کنیم.

زمانی که سوشا مکانی برای پرسپولیس بازی می کرد، با رای کمیته اخلاق، 6 ماه از حضور در میادین محروم می شود و در ادامه باشگاه پرسپولیس نیمی از قرارداد مکانی را به خاطر محرومیت کسر می کند و 200 میلیون پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده عجیب و مشکوک سوشا علیه پرسپولیس؛ چندصدمیلیون برای محرومیت!

پرونده عجیب و مشکوک سوشا علیه پرسپولیس؛ چندصدمیلیون برای محرومیت!