مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-03سياسي

شتاب تربیت انقلابی باید با شتاب حرکت علمی کشور توام شود


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: در کنار شتاب علمی کشور که نسبت به گذشته بسیار افزایش پیدا کرده، باید یک شتاب تربیتی و انقلابی نیز قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز در مراسم تجلیل از فرهنگیان فعال استان در دوران مادی نیست، ادامه داد: معلمی شغل نیست، یک عشق است که مصداق های آن را در همه جا می بینیم؛ همه ی ما مدیون جامعه فرهنگی هستیم و تربیت فرزندان مان را از این جامعه ارزشمند داریم.

ریحانی خاطرنشان کرد: بسیاری از معلمین فراتر از وظیفه خود دلسوزی می کنند و هر زمان تهدید بزرگی بر ما حادث شده، حضور داشته اند.

وی خدمات جامعه فرهنگیان در جنگ تحمیلی و زلزله سرپل ذهاب را یادآوری کرد و گفت: معلمین در زمان جنگ  به ما درس عشق و شهادت می دادند و بیشترین شهید ما جامعه آموزش و پرورش اعم از معلمان و دانش آموزان بود و بعد از زلزله هم شاهد بودیم که آموزش و پرورش جزو اولین نهادهایی بود که کارش را در مناطق زلزله زده شروع کرد.

ریحانی ضمن بیان اینکه نگاه ما به تهدید دوسویه است یعنی هم کنترل تهدید و هم تبدیل آن به فرصت، توصیه رهبر انقلاب در مورد تبدیل تهدید زلزله سرپل ذهاب به فرصت را متذکر شد و از کمک های بی دریغ مردم به زلزله زدگان یاد کرد و گفت: این زیبایی ها ست که کشور را در مقابل همه ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب تربیت انقلابی باید با شتاب حرکت علمی کشور توام شود

شتاب تربیت انقلابی باید با شتاب حرکت علمی کشور توام شود