مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-03بين الملل

وزارت خارجه فلسطین: اسراییل اجرای طرح الحاق را ادامه می دهد


تشکیلات خودگردان فلسطین هرگونه اقدامات مربوط به شهرک سازی در اراضی فلسطینی را محکوم کرد و خواهان مواضع واضح تر و جدی تری از سوی سازمان ملل در این باره شد.

- تشکیلات خودگردان فلسطین هرگونه اقدامات مربوط به شهرک سازی در اراضی فلسطینی را محکوم کرد و خواهان مواضع واضح تر و جدی تری از سوی سازمان ملل در این باره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: اسراییل از روش های مختلفی برای شهرک سازی استفاده می کند و نتیجه آن یک مسئله است؛ اجرای طرح الحاق.

این وزارتخانه افزود: این سیاست ثابت رژیم اشغالگر برای افزایش سرقت اراضی فلسطینی است که گاهی از طریق اختصاص بخش هایی از خاک فلسطین برای شهرک سازی و گاهی از طریق اعلام بخش هایی از خاک فلسطین به عنوان مناطق بسته نظامی و امنیتی و میادینی برای مانورها و دیگر راه های استعمارگرانه صورت می گیرد.

همچنین هزاران دونم از اراضی فلسطینی برای جاده سازی و درست کردن خیابان ها مصادره و بخش های دیگری نیز ویران شده اند.

در این بیانیه آمده است: این تصویر وحشتناکی از واقعیت زندگی روزانه فلسطینی ها و واقعیت دردناکی است که به دلیل نقض ها و جنایت های مکرر نیروهای اسراییلی و شهرک نشینان از جمله اعدام ها، انهدام منازل و تأسیسات و افزایش تجاوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه فلسطین: اسراییل اجرای طرح الحاق را ادامه می دهد

وزارت خارجه فلسطین: اسراییل اجرای طرح الحاق را ادامه می دهد