مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-03سياسي

امسال از 17 هزار نفر از همسران ایثارگر کشور تجلیل می شود


امسال برای اولین بار تجلیل و بزرگداشت 17 هزار زن شهید، جانباز و آزاده با عنوان «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» را داریم که 19 اسفند با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار می شود.

- رییس بنیاد شهید گفت: امسال برای اولین بار تجلیل و بزرگداشت 17 هزار زن شهید، جانباز و آزاده با عنوان لشگر فرشتگان تاریخ ساز را داریم که 19 اسفند با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید اوحدی رییس بنیاد شهید صبح امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال به مناسبت چهل و یکمین سال تاسیس بنیاد شهید و روز شهید یک ستادی تشکیل شد و برنامه های متنوعی در این ستاد برنامه ریزی شده است.

اوحدی با بیان اینکه امسال 15 عنوان برنامه با یک حجم قابل توجهی از اجرا را در سراسر کشور خواهیم داشت، گفت: امسال مشارکت دستگاه های مختلف و ویژگی قابل تمایز آن نسبت به سال قبل، حضور تشکل های جامعه ایثارگری را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: شروع برنامه های روز شهید امسال، فردا در حرم امام خمینی(ره) خواهد بود.

همچنین غبارروبی مزار شهدا را در 19 هزار گلزار شهدای سراسر کشور داریم.

رییس بنیاد شهید گفت: امسال برای اولین بار تجلیل و بزرگداشت 17 هزار زن شهید، جانباز و آزاده با عنوان لشگر فرشتگان تاریخ ساز را داریم که 19 اسفند با حضور معاون اول ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال از 17 هزار نفر از همسران ایثارگر کشور تجلیل می شود

امسال از 17 هزار نفر از همسران ایثارگر کشور تجلیل می شود