مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-03ورزشي

فوتبال ایران ورشکسته است/ نمایندگان مجلس باید رییس فیفا شوند!


عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: بعضی از نمایندگان مجلس«شستا» را برای گرفتن پول از فدراسیون تحت فشار گذاشتند و آنقدر درباره فوتبال صحبت کردند که حالا می توانند رییس فیفا بشوند! - عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: بعضی از نمایندگان مجلس شستا را برای گرفتن پول از فدراسیون تحت فشار گذاشتند و آنقدر درباره فوتبال صحبت کردند که حالا می توانند رییس فیفا بشوند! محمود اسلامیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به انتخابات گذشته فدراسیون فوتبال تاکید کرد که شهاب الدین عزیزی خادم رییس جدید فوتبال اشتباه تغییر زیاد مدیران در فدراسیون را تکرار نمی کند.

وی با بیان اینکه فوتبال ایران به خاطر نداشتن 70 درصد از حق پخش خود، ورشکسته است، به انتقاد از بعضی نمایندگان مجلس پرداخت که در سال های اخیر فدراسیون را تحت فشار قرار دادند و حتی اقدام شستا برای توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال را فشار این افراد دانست.

اسلامیان که در تمام گفتگوهایش بر مسائل اقتصادی به عنوان تنها راه نجات فوتبال از این وضعیت تاکید داشته، گفت که عزمی از بالا برای حل مشکل حق پخش وجود ندارد.

عضو سابق هیات رییسه فدراسیون همچنین بحث رد صلاحیت حیدر بهاروند برای حضور در انتخابات که گفته می شد به وی مربوط است را تکذیب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال ایران ورشکسته است/ نمایندگان مجلس باید رییس فیفا شوند!

فوتبال ایران ورشکسته است/ نمایندگان مجلس باید رییس فیفا شوند!