مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-03سياسي

هنوز تصمیم قطعی درباره سفرهای نوروزی گرفته نشده است


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی را نمی توانیم منفک از مصوبات ستاد ملی کرونا انجام دهیم و ستاد ملی مقابله با کرونا هنوز تصمیم قطعی برای سفرهای نوروزی نگرفته است.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی را نمی توانیم منفک از مصوبات ستاد ملی کرونا انجام دهیم و ستاد ملی مقابله با کرونا هنوز تصمیم قطعی برای سفرهای نوروزی نگرفته است.

حجت الله غلامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ستاد استانی کرونا بحث سفرهای نوروزی مطرح شد و برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی را نمی توانیم منفک از مصوبات ستاد ملی کرونا انجام دهیم و ستاد ملی مقابله با کرونا هنوز تصمیم قطعی برای سفرهای نوروزی نگرفته است.

وی افزود: پیشنهاد داده ایم استان هایی که شرایط آبی و زرد دارند پذیرای مسافران نوروزی باشند که فقط از استان های زرد و آبی به این استان ها وارد شوند، همچنین ورود و خروج به استان های نارنجی و قرمز هم کاملاً ممنوع باشد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، تصریح کرد: طبق این پیشنهاد ستاد استانی کرونا، استان هایی که زرد و آبی هستند بتوانند سفرهای نوروزی را در حد ظرفیت 50 درصدی هتل ها و اقامتگاه های مورد تأیید بهداشت و درمان با رعایت دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز تصمیم قطعی درباره سفرهای نوروزی گرفته نشده است

هنوز تصمیم قطعی درباره سفرهای نوروزی گرفته نشده است