مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-03سياسي

اجمالی/ غدیر نظریه ناب اسلام برای خوشبختی و سعادت بشریت است


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ضمن تفسیر نظریه انسان 250 ساله رهبر معظم انقلاب گفت: غدیر نظریه ناب اسلام برای خوشبختی و سعادت بشریت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب حماسه امام سجّاد (ع) که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ابتکاری که در طراحی این اثر انجام شده این است که اصل نظریه انسان 250 ساله را به جای مقدمه از زبان رهبر معظم انقلاب که صاحب این اثر و این نظریه هستند، ارائه داده اند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه افزود: در تبیین نظریه انسان 250 ساله، عنوان کرد: این نظریه بدیع هم دارای بنیان های وحیانی و هم مبتنی بر نگاه شیعی و دارای بنیان های عرفانی عالی است؛ این نظریه مبتنی بر وحدت حقیقی اولیاء الله است و تفسیر این معنا را در زیارت جامعه کبیره می بینید؛ با همه اولیا به عنوان یک کل واحد حرف میزنید و توصیف می کنید.

وی متذکر شد: انسان 250 ساله دارای دو رکن اساسی نگاه عرفانی و عمیق به ولایت و محور غدیر است.

وی در ادامه این مراسم که با حضور استاندار خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از علما، روحانیون و اندیشمندان برگزار شد، خاطرنشان کرد: غدیر نظریه ناب اسلام برای خوشبختی و سعادت بشریت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ غدیر نظریه ناب اسلام برای خوشبختی و سعادت بشریت است

اجمالی/ غدیر نظریه ناب اسلام برای خوشبختی و سعادت بشریت است