مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-03سياسي

حدود 90 درصد از آملی ها پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، احمد علی رمضانی امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبر این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، اظهار کرد: امیدواریم با افزایش عملکرد و فعالیت شبانه روزی بتوانیم در کنترل درمان و بهداشت به مردم اطلاع رسانی شود.

رمضانی با بیان اینکه مردم باید بدانند وضعیت شیوع ویروس کرونا و  رعایت پروتکل ها در شهرشان چگونه است، یادآور شد: اگر پروتکل های بهداشتی توسط مردم و نهادها و دستگاه ها رعایت نشود شاهد افزایش ابتلا به کرونا، ازدیاد اشغال تخت بیمارستانی و در نهایت افزایش مرگ و میر هستیم.

وی با اشاره به اینکه هر زمان رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کم شود میزان بستری و مرگ و میر افزایش می یابد، گفت: باید همه اقشار مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل با اشاره به در پیش بودن روزهای پایان سال و فرا رسیدن عید نوروز، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با توجه به ورود به روزهای پایانی سال، بازارها شلوغ تر شده، فاصله اجتماعی کمتر و پروتکل های بهداشتی خیلی کم رعایت شود.

این مسؤول با بیان اینکه در روزهای پایانی تجمعات در بازار و ادارات افزایش می یابد و با عدم رعایت مردم شاهد بروز پیک جدید باشیم، متذکر شد: نباید در زمان تحویل سال جدید و عی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 90 درصد از آملی ها پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند

حدود 90 درصد از آملی ها پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند