مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-03اجتماعي

جمعه 15 اسفند؛ قزوین بارانی است


کارشناس ادراه کل هواشناسی قزوین با اعلام ورود یک سامانه بارشی به استان گفت: برای جمعه 15 اسفند در تمام مناطق استان بارش باران و در مناطق کوهستانی برف و باران را پیش بینی می کنیم البته بارش ها در پاره ای از مناطق به ویژه در ارتفاعات رگباری بوده و با احتمال .

- ایسنا/قزوین کارشناس ادراه کل هواشناسی قزوین با اعلام ورود یک سامانه بارشی به استان گفت: برای جمعه 15 اسفند در تمام مناطق استان بارش باران و در مناطق کوهستانی برف و باران را پیش بینی می کنیم البته بارش ها در پاره ای از مناطق به ویژه در ارتفاعات رگباری بوده و با احتمال رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید همراه خواهد بود.

ندا مشاطان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به خروجی مدل های هواشناسی برای امروز چهارشنبه 13 اسفند و فردا پنج شنبه 14 اسفند آسمان استان غالباً صاف خواهد بود البته برای امروز پدیده غالب در بخش های غربی استان وزش باد، و برای فردا در ارتفاعات شمالی پدیده مه را پیش بینی می کنیم.

وی ادامه داد: از اواخر وقت فردا پنج شنبه 14 اسفند به تدریج سامانه بارشی به استان نزدیک خواهد شد که در ابتدا در پاره ای از مناطق بارش های پراکنده را خواهیم داشت و روز جمعه 15 اسفند در تمام مناطق استان بارش باران و در مناطق کوهستانی برف و باران را پیش بینی می کنیم، این بارش ها در پاره ای از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه 15 اسفند؛ قزوین بارانی است

جمعه 15 اسفند؛ قزوین بارانی است