مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-03سياسي

بزرگراه زابل به زاهدان هر چه سریعتر تکمیل شود


نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ساخت راه های منتهی به مرزهای کشور یک اولویت است، گفت: بزرگراه زابل به زاهدان باید هرچه سریعتر تکمیل شود.

- محمد سرگزی در گفت و گو در با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان نباید بیش از این شاهد از دست دادن عزیزان خود در جاده های استان خصوا جاده مهم و تراتزیتی زابل به زاهدان باشند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در تلاش هستند تا در این دوره از مجلس بزرگراه زابل به زاهدان تکمیل و افتتاح شود، افزود: همچنین با پیگیری های انجام شده عملیات اجرایی احداث زیرگذر محور زهک به میلک با اعتبار 40 میلیارد ریال در حال اجرا است.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، پیش بینی می شود این پروژه ظرف مدت سه ماه به پایان برسد، تصریح کرد: با تکمیل این پروژه حوادث رانندگی در این محور کاهش پیدا می کند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه سیستان و بلوچستان در گرو ایجاد زیرساخت هاست، گفت: با توجه به اهمیت گسترش ترانزیت کالا به عنوان یکی از مولف های توسعه استان، آسفالت جاده ترانزیت شهر محمد آباد به شهرستان زهک، به طول 20 کیلومتر نیز در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه زابل به زاهدان هر چه سریعتر تکمیل شود

بزرگراه زابل به زاهدان هر چه سریعتر تکمیل شود