مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-03اجتماعي

آسمان چهارمحال و بختیاری میزبان سامانه بارشی جدید


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود سامانه بارشی از اواخر وقت پنج شنبه به آسمان استان خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود سامانه بارشی از اواخر وقت پنج شنبه به آسمان استان خبر داد.

مهران چراغپور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه هشدار زرد رنگ هواشناسی برای استان صادر شده است، اظهار کرد: سامانه بارشی از اواخر روز پنج شنبه وارد استان می شود و فعالیت این سامانه تا بعد از ظهر روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این سامانه بارش برف و باران را در پی دارد، افزود: احتمال بارش تگرگ، رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید، کولاک، کاهش دید و رخداد پدیده مه دور از انتظار نیست.

چراغپور منطقه اثر این سامانه بارشی را کوهرنگ، اردل، لردگان، خانمیرزا، فارسان، کیار و جنوب شهرستان بروجن عنوان و بیان کرد: لغزندگی سطح جاده ها، کاهش دید، اختلال در تردد محورهای کوهستانی و گردنه ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و احتمال وقوع بهمن و رانش زمین پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: طی پنج شنبه و جمعه از سفرهای غیر ضروری پرهیز شود، در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها توقف صورت نگرفته، از صعود به ارتفاعات اجتناب شده، سم پاشی باغات از امروز صورت نگیرد و آب ورودی استخرهای پرورش ماهی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان چهارمحال و بختیاری میزبان سامانه بارشی جدید

آسمان چهارمحال و بختیاری میزبان سامانه بارشی جدید