مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-03اجتماعي

بارش باران و برف در 22 استان کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (13 اسفند) در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، - مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا (14 اسفند) از بارش باران و برف در 22 استان کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (13 اسفند) در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و طی اوایل شب در استان های ساحلی خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی فردا (14 اسفند) با ورود سامانه بارشی به کشور در استان های گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس و از اواخر وقت در همدان، مرکزی، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، برخی نقاط یزد و ارتفاعات کرمان بارش باران، در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و در استان های جنوبی وقوع رعد و برق پیش بینی می شود.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی فردا (14 اسفند) در استان های کرمانشاه، خوزستان و ایلام نیز وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و برف در 22 استان کشور

بارش باران و برف در 22 استان کشور